Blog

Wiosenny Biokurier dostępny. Nowe logo i szata graficzna

W ekosklepach na terenie całej Polski możecie pytać już o nowy numer Biokuriera. Wraz z początkiem 2022 roku zmieniliśmy nieco szatę graficzną oraz logo. Nasze hasło to: “Żyj zdrowo i ekologicznie”.

Zmieniamy także formułę czasopisma na… hybrydową. Dlaczego?

Hybrydowy – to słowo, które w ostatnich czasach robi dużą karierę. Nie w każdym kontekście kojarzy się pozytywnie, ale postanowiliśmy w 2022 roku bardzo mocno się z nim zaprzyjaźnić. W przypadku Biokuriera oznacza to coraz większą interakcję pomiędzy tym, co w sieci, a tym co w druku.

W internecie znajdziecie rozwinięcia tematów, które poruszamy w druku oraz dodatkowe informacje i przepisy kulinarne. Na portal biokurier.pl przenosimy również newsy, których w drukowanej wersji będzie teraz znacznie mniej. Serdecznie zapraszamy do subskrypcji mediów społecznościowych oraz newslettera Biokuriera – nic Wam nie umknie.

W sieci udostępniamy też interaktywną wersję każdego numeru – znajdziecie w niej dodatkowe materiały oraz znacznie więcej stron.

Tematy wiosennego biokuriera

  • shoty witaminowe
  • ramen
  • kakao
  • porady dla alergików na czas pylenia roślin
  • żelazo w diecie roślinnej
  • kosmetyki naturalne na bazie nabiału
  • Wypalenie rodzicielskie. Jak się przed nim ustrzec?
  • Paella

Jak zaprenumerować Biokurier?

Biokurier dystrybuowany jest bezpłatnie w sklepach z ekożywnością, ale możecie także otrzymywać go bezpośrednio do domu w prenumeracie. Wystarczy wybrać jedną z opcji dostępnych w naszym sklepie.

Related Posts